Detalii livrare
Preţul produselor este cel afişat la momentul adăugării lor în coşul de cumpărături. Preţul este exprimat în LEI şi include TVA. Preţul nu include taxele de livrare, acestea fiind menţionate înainte de finalizarea comenzii.Preţul produselor poate fi modificat unilateral, noul preţ fiind afişat pe site. Modificarea preţului nu se aplică produselor deja comandate.
Comanda se consideră acceptată definitiv de utilizator, la preţul şi în condiţiile afişate, la momentul când acesta apasă „Finalizare Comandă”.
Plata produselor poate fi făcută:
- Ramburs – Plata prețului se face la data livrării/recepționării produsului de la Curier, care va elibera o chitanță. În cazul modalității de plată prin Ramburs prețul este scadent la data livrării/recepționării Produsului. Limita maximă acceptată pentru plata ramburs este de 5000 lei/zi/persoană juridică şi 10000 lei/zi/persoana fizică
- Plata online prin platforma securizată Netopia – Plata preţului se efectuează la data transmiterii cererii/comenzii sale de cumpărare privind produsele. În cazul plății prin card bancar prețul este scadent la data recepționării de către client a mesajului electronic de confirmare. Card-urile bancare acceptate sunt: VISA, Master Card, Maestro.
Pentru efectuarea tranzacţiei, trebuie introduse datele necesare autorizării acesteia, respectiv: nume posesor, număr card, data expirare, CVV, parola 3d secure.
- Plata prin ordin de plată – În acest caz plata se face pe baza facturii proforme transmise pe E-mail-ul înregistrat al Clientului. Livrarea produselor se va face doar după creditarea contului cu suma cuprinsă în factură.
În cazul persoanelor juridice, pentru a intra în posesia coletului sunt necesare actul de identitate și o împuternicire din partea firmei.
- Plata trebuie efectuată în maxim 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. În caz contrar, comanda va fi anulată.
- În caz de neplată, prin metodele expuse mai sus, comanda poate fi anulată, Clientul putând fi obligat la repararea prejudiciului creat.
- Livrarea produselor se face la adresa de livrare indicată de utilizator. Indicarea unei adrese greşite, incomplete, absolvă de orice vină pe deţinătorul şi administratorul site-ului, orice costuri suplimentare fiind în sarcina utilizatorului.
- Produsele se predau către utilizator sau orice persoană se află la adresa de livrare.
- Livrarea coletelor se face prin curierul rapid Fan Courier. Tariful standard de livrare este vizibil în momentul plasării comenzii pe www.nyera.ro.
- Preţul serviciului de curierat este inclus în mod distinct în comanda plasată.
Dacă valoarea produselor alese de tine este de peste 200 lei, costul transportului este suportat de noi.
Livrarea:
- Se face în termenul estimat şi comunicat utilizatorului. În perioade aglomerate sau pentru alte motive, termenul de livrare poate fi prelungit.
- În mod curent, termenul de livrare este de 2 zile lucrătoare din momentul preluării de către curier.
- Livrarea coletelor sâmbăta este posibilă, dar nu poate fi garantată.
- În cazul în care livrarea nu se face în termen de 20 de zile, utilizatorul poate solicita anularea comenzii şi restituirea sumelor de bani achitate.
- Toate comenzile ce sunt plasate de luni până vineri în intervalul orar 09:00-13:00 sunt expediate în aceeaşi zi. Comenzile lansate după ora 13:00, în zilele de sâmbătă, duminică şi în zilele libere prin lege vor fi operate şi expediate în următoarea zi lucrătoare.
- În cazul în care nu preluaţi coletul de la curier, firma de curierat îl va păstra timp de maxim 5 zile, după care îl va restitui vânzătorului. În această situaţie pentru livrare se va achita un nou tarif, iar vânzătorul îşi rezervă dreptul de a nu mai livra produse fără plata în avans a acestora.
- În cazul în care utilizatorul constată că produsul este deteriorat, degradat sau cu lipsuri, de îndată va înştiinţa prin email la adresa contact@nyera.ro Acesta va primi răspuns la sesizare în termen de maxim 15 zile de la înregistrarea acesteia.