0

Termeni şi condiţii

 

 

1. Nume, denumire, date de identificare şi contact.


Site-ul www.nyera.ro este deţinut şi administrat de Serendipity Services S.R.L., cu sediul în București, sector 1, str. Hulubiței nr. 20, cam. 3, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/9844/2014, CUI 33509346, telefon:0791 487 150 , e-mail: contact@nyera.ro


2.     Termeni şi condiţii.


  • Reprezintă informarea utilizatorului despre condiţiile în care are loc vânzarea şi livrarea produselor comercializate pe site, drepturile şi obligaţiile atât ale vânzătorului cât şi ale cumpărătorului.
  • Aceste condiţii pot fi schimbate în orice moment de către deţinătorul şi administratorul site-ului, fiind aduse de îndată la cunoştinţa utilizatorului prin publicarea pe site în secţiunea dedicată. O modificare nu afectează condiţiile aplicabile unei comenzi deja acceptate.
  • Pentru a putea comanda un produs, utilizatorul, anterior comenzii, declară că a luat la cunoştinţă şi că acceptă deplin şi integral Termeniii şi Condiţiile, prin bifarea căsuţei corespunzătoare.
  • De asemenea, utilizatorul îşi dă consimţământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi utilizarea cookie-urilor.


3.     Încheierea contractului.


  • Utilizatorul accesează site-ul www.nyera.ro şi poate comanda unul sau mai multe produse prezentate, adăugându-le în „coş”.
  • Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale. Lansarea, finalizarea sau confirmarea automată de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.
  • Pot fi comandate doar produsele aflate în stoc. Stocul poate fi modificat unilateral şi permanent, funcţie de disponibilitatea produselor.
  • După plasarea comenzii şi până la expedierea efectivă a acesteia, poate fi constatată lipsa produsului din stoc. În această situaţie, utilizatorul este de îndată înştiinţat şi poate decide:

a. fie schimbarea produsului cu altul care este în stoc. Eventualele diferenţe de preţ vor fi facturate şi achitate.

b. fie anularea comenzii şi restituirea banilor. În acest caz, restituirea banilor achitaţi se face în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la primirea cererii de anulare a comenzii.

c. în cazul în care sunt comandate mai multe produse şi doar unele sunt în stoc şi pot fi livrate, utilizatorul poate alege anularea integrală a comenzii şi restituirea banilor achitaţi, fie anularea parţială a comenzii, pentru produsele care nu sunt în stoc, situaţie în care se va restitui doar contravaloarea acestora.


În cazul anulării comenzii, totale sau parţiale, dacă produsul/produsele nu au fost achitate, contul bancar al utilizatorului nu va mai fi debitat cu contravaloarea produsului/produselor pentru care a intervenit anularea comenzii.

Produsele au caracteristicile şi proprietăţile arătate în descrierea acestora, utilizatorul declarând că a luat la cunoştinţă despre ele la momentul adăugării lor în coşul de cumpărături.


Ambalajele produselor cuprind informaţii în limba română şi pot fi comercializate în România.



4.     Caracteristicile Produselor.


  • Pe site-ul www.nyera.ro sunt comercializate Produse de parfumerie, îngrijire, machiaj și accesorii (denumite mai sus și în continuare împreună ”Produsele” sau individual ”Produsul”).
  • Toate produsele comercializate sunt noi și originale, sunt vândute cu amănuntul consumatorilor finali, pentru uz personal.
  • Fotografiile cu privire la produsele comercializate nu coincid întotdeauna cu imaginea produselor livrate. În special la înnoirea sortimentului producătorului pot apărea modificări cu privire la aspectul şi dotările cu care vin produsele. Utilizatorul acceptă aceste diferenţe şi nu pot exista pretenţii ale acestuia pentru modificările/completările intervenite precum și în raport cu imaginea Produselor afișate.
  • Produsele pot fi comandate pe toată perioada când acestea sunt afişate pe site, în limita stocului disponibil.
  • Produsele vor fi folosite conform destinaţiei şi instrucţiunilor de utilizare, doar pe durata de valabilitate a acestora.


 


5.     Preţ, plată, livrare.


  • Preţul produselor este cel afişat la momentul adăugării lor în coşul de cumpărături. Preţul este exprimat în LEI şi include TVA. Preţul nu include taxele de livrare, acestea fiind menţionate înainte de finalizarea omenzii.
  • Preţul produselor poate fi modificat unilateral, noul preţ fiind afişat pe site. Modificarea preţului nu se aplică produselor deja comandate.
  • Comanda se consideră acceptată definitiv de utilizator, la preţul şi în condiţiile afişate, la momentul când acesta apasă „Finalizare Comandă”.


Plata produselor poate fi făcută:


  • Ramburs – Plata prețului se face la data livrării/recepționării produsului de la Curier, care va elibera o chitanță. În cazul modalității de plată prin Ramburs prețul este scadent la data livrării/recepționării Produsului. Limita maximă acceptată pentru plata ramburs este de 5000 lei/zi/persoană juridică şi 10000 lei/zi/persoana fizică.
  • Plata online prin platforma securizată Netopia – Plata preţului se efectuează la data transmiterii cererii/comenzii sale de cumpărare privind produsele. În cazul plății prin card bancar prețul este scadent la data recepționării de către client a mesajului electronic de confirmare. Card-urile bancare acceptate sunt: VISA, Master Card, Maestro.
  • Pentru efectuarea tranzacţiei, trebuie introduse datele necesare autorizării acesteia, respectiv: nume posesor, număr card, data expirare, CVV, parola 3d secure.
  • Plata prin ordin de plată – În acest caz plata se face pe baza facturii proforme transmise pe E-mail-ul înregistrat al Clientului. Livrarea produselor se va face doar după creditarea contului cu suma cuprinsă în factură.


În cazul persoanelor juridice, pentru a intra în posesia coletului sunt necesare actul de identitate și o împuternicire din partea firmei.


  • Plata trebuie efectuată în maxim 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. În caz contrar, comanda va fi anulată.
  • În caz de neplată, prin metodele expuse mai sus, comanda poate fi anulată, Clientul putând fi obligat la repararea prejudiciului creat.
  • Livrarea produselor se face la adresa de livrare indicată de utilizator. Indicarea unei adrese greşite, incomplete, absolvă de orice vină pe deţinătorul şi administratorul site-ului, orice costuri suplimentare fiind în sarcina utilizatorului.
  • Produsele se predau către utilizator sau orice persoană se află la adresa de livrare.
  • Livrarea coletelor se face prin curierul rapid Fan Courier. Tariful standard de livrare este vizibil în momentul plasării comenzii pe www.nyera.ro.
  • Preţul serviciului de curierat este inclus în mod distinct în comanda plasată.
  • Livrarea se face în termenul estimat şi comunicat utilizatorului. În perioade aglomerate sau pentru alte motive, termenul de livrare poate fi prelungit.
  • În mod curent, termenul de livrare este de 2 zile lucrătoare din momentul preluării de către curier.
  • Livrarea coletelor sâmbăta este posibilă, dar nu poate fi garantată.
  • În cazul în care livrarea nu se face în termen de 20 de zile, utilizatorul poate solicita anularea comenzii şi restituirea sumelor de bani achitate.
  • Toate comenzile ce sunt plasate de luni până vineri în intervalul orar 09:00-13:00 sunt expediate în aceeaşi zi. Comenzile lansate după ora 13:00, în zilele de sâmbătă, duminică şi în zilele libere prin lege vor fi operate şi expediate în următoarea zi lucrătoare.
  • În cazul în care nu preluaţi coletul de la curier, firma de curierat îl va păstra timp de maxim 5 zile, după care îl va restitui vânzătorului. În această situaţie pentru livrare se va achita un nou tarif, iar vânzătorul îşi rezervă dreptul de a nu mai livra produse fără plata în avans a acestora.
  • În cazul în care utilizatorul constată că produsul este deteriorat, degradat sau cu lipsuri, de îndată va înştiinţa prin email la adresa contact@nyera.ro Acesta va primi răspuns la sesizare în termen de maxim 15 zile de la înregistrarea acesteia.


 


6.     Garanţia legală de conformitate.


Vânzătorul livrează produsele conforme cu cele prezentate pe site, acordând utilizatorului garanţia legală de conformitate, astfel cum prevede Legea nr. 449/2003:


„Se consideră că produsele sunt conforme dacă:

  • corespund descrierii făcute de vânzător și au aceleași calități ca și produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
  • corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului și acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
  • corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip;
  • fiind de același tip, prezintă parametri de calitate și performanțe normale, la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului și declarațiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.”
  • În cazul constatării unei lipse a conformității, utilizatorul va solicita în primul rând repararea produsului sau înlocuirea acestuia fără plată. În cazul în care acest lucru este imposibil sau disproporţionat utilizatorului i se va restitui preţul achitat.
  • Răspunderea vânzătorului privind garanția legală de conformitate, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată.
  • Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.
  • Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de consumator.
  • Nu beneficiază de garanţie produsele deteriorate, modificate de utilizator sau în timpul transportului. Nu beneficiază de garanţie produsele utilizate în mod eronat.

 


7.     Dreptul de retragere pentru persoanele fizice, conform O.U.G. nr. 34/2014.


  • Cu excepția cazurilor prevăzute la „Excepţii de la Dreptul de Retragere”, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute de lege.
  • Astfel, Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
  • Vânzătorul rambursează sumele menționate mai sus folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
  • Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită.
  • Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către vânzător, luându-se în considerare data cea mai apropiată.


Consumatorul, în cazul retragerii, are următoarele obligaţii:


  • Să returneze produsele sau să le înmâneze vânzătorului sau unei persoane autorizate de acesta să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
  • Produsele trebuie să fie returnate în stare bună, împreună cu ambalajele originale intacte, accesorii, astfel încât să poată fi repuse în vânzare.


Pentru claritate, nu se admit la retur:


  • produse care au fost desfăcute;
  • produse care au fost testate/utilizate;
  • produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori şterse;
  • produse achiziţionate de la alte magazine;
  • produse neînsoţite de documentele ce dovedesc achiziţia (factură sau bon fiscal).


Acestea sunt măsuri de protecţie obligatorii pentru produsele cosmetice, având în vedere că termenul de valabilitate şi de utilizare a acestora se calculează de la prima deschidere a ambalajului. De asemenea, odată cu testarea sau utilizarea chiar redusă a acestora apare riscul transmiterii de viruşi.


Produsele vor fi returnate la adresa Serendipity Services S.R.L., din București, sector 1, str. Soveja 111-113, etaj 2, camera 12, în aceeaşi modalitate în care au fost primite (prin curier).


Pentru a realiza returul unui produs:


  • Produsul trebuie să îndeplinească toate condiţiile de mai sus;
  • Trebuie completat şi transmis formularul de retur/declaraţia de renunţare;
  • Confirmarea că sunt îndeplinite condiţiile de retur;
  • Transmiterea produselor prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs.
  • Produsele trebuie ambalate corespunzător, pentru a nu fi deteriorate pe durata transporului. Produsele care sunt recepţionate în stare necorespunzătoare datorită ambalării defectuoase nu beneficiază de retur.
  • Consumatorul suportă costurile legate de returnarea produselor.
  • Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere.
  • Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
  • Atunci când consumatorul își exercită dreptul de retragere după transmiterea cererii în conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8), consumatorul plătește profesionistului o sumă proporțională cu ceea ce s-a furnizat până la momentul în care consumatorul a informat profesionistul cu privire la exercitarea dreptului de retragere, în raport cu acoperirea totală a contractului. Suma proporțională care trebuie plătită profesionistului de către consumator este calculată pe baza prețului total convenit în contract. Dacă prețul total este excesiv, suma proporțională este calculată pe baza valorii de piață a ceea ce s-a furnizat.


 


8.     Exercitarea dreptului de retragere.


Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract, asfel:


  • Foloseşte modelul de formular de retragere existent pe site şi îl comunică vânzătorului la adesele: Serendipity Services S.R.L., cu sediul în București, sector 1, str. Soveja 111-113, etaj 2, camera 12, e-mail: contact@nyera.ro.
  • Face şi comunică la adresele de mai sus, orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract.
  • Consumatorul și-a exercitat dreptul de retragere în perioada de retragere în cazul în care comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisă de către consumator înaintea expirării perioadei respective.
  • Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu dispozițiile din prezentul articol revine consumatorului.
  • Nerespectarea dispoziţiilor legale atrage decăderea consumatorului din dreptul de a mai returna produsele.




9.     Excepţii de la Dreptul de Retragere.


Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut anterior următoarele:


  • furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;


 


10. Dreptul de autor.


  • Informaţiile publicate pe site aparţin site-ului www.nyera.ro, fiind proprietatea exclusivă a Serendipity Services S.R.L.
  • Este interzisă orice reproducere totală sau parţială, oridce modificare sau utilizare a acestor informaţii, în orice fel, fără acordul scris şi prealabil al proprietarului Serendipity Services S.R.L.


 


11. Răspunderea.


  • Serendipity Services S.R.L. nu este răspunzătoare pentru eventualele daune apărute ca urmare a utilizării site-ului, ca urmare a funcţionării sau nefuncţionării acestuia.
  • Serendipity Services S.R.L. nu este răspunzătoare pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiilor ca urmare a forţei majore sau a apariţiei unui caz fortuit.


 


12. Protectia datelor cu caracter personal


  • Datele cu caracter personal sunt colectate de către Serendipity Services S.R.L. cu respectarea deplină a Regulamentului General de Protecţie a Datelor cu Caracter Personal.
  • Motivele, datele, destinatarii datelor cu caracter personal prelucrate se regăsesc în secţiunea Prelucrarea datelor cu caracter personal.


13. Litigii


  • Litigiile care ar putea apărea şi care nu vor putea fi soluţionate pe cale amiabilă, vor fi supuse soluţionării instanţelor judecătoreşti competente de la sediul vânzătorului.
  • Contractul este guvernat de legea română.